پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 05 شهریور 1401

آخرین برنامه ریزی ها برای پوشش بیمه ای مناسب زایران اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ جلسه و‌نشست هماهنگی حسین نیک روش مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق و مدیر حج وزیارت استان ایلام در مرز مهران با نماینده بیمه سامان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ جلسه و‌نشست هماهنگی حسین نیک روش مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق و مدیر حج وزیارت استان ایلام در مرز مهران با نماینده بیمه سامان دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه مقرر شد با توجه به حجم گسترده حماسه پیاده روی اربعین و شرایط مرز مهران بعنوان پرتردد ترین مرز در گام اول جلسات آسیب شناسی به منظور استفاده از تجارب ادوار گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزار گردد.
همچنین از سوی بیمه سامان اعلام گردید به عنوان اصلی ترین بخش خدمت رسانی جلسات متعدد با مدیریت های محترم ۶بیمارستان حوزه مرز مهران و شهر ایلام برگزار و قرارداد همکاری منعقد و ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن به زوار حسینی به عنوان رسالت اصلی شرکت بیمه سامان تاکید گردید و مقرر شده نیروهای شرکت درمانی به صورت بیست و چهار ساعته در بیمارستان ها حضور داشته باشند.
ضمن اینکه مقرر شد با تلاشهای مدیریت محترم حج وزیارت استان ایلام جانمایی و استقرار باجه ارائه خدمت در محل گیت سازمان حج و زیارت در پایانه مرزی مهران انجام و نیرو ی مستقر جهت ارائه خدمت از تاریخ چند روز آینده تامین گردد
ضمن اینکه برگزاری جلسات با کلیه شرکت های فعال ارائه دهنده خدمات امبولانس و بررسی تجهیزات وامکانات پرسنل از سوی بیمه سامان با قید فوریت انجام و ۱۵ دستگاه آمبولانس بکار گرفته شود.

روتیتر: در مسیر عاشقان اربعین/(۱۶)